WOMM & Monitoring
Marketing szeptany
to działania opierające się na sile rekomendacji. W badaniach „European Trusted Brands” przeprowadzonych przez firmę Nielsen wykazano, że 72% Polaków ufa informacjom pozostawionym przez innych użytkowników w sieci. Ufność w wiarygodność opinii przekłada się na decyzje zakupowe konsumentów. Dlatego też pozytywna i wiarygodna opinia w Internecie jest niezwykle istotna dla postrzegania marki.
CZYIM REKOMENDACJOM WIERZYMY PRZED PODJĘCIEM DECYZJI O ZAKUPACH?
-
Rekomendacja znajomych
90%
-
Opinie internautów
70%
-
Strony www marek
65%
-
Artykuły prasowe
60%
Dział badawczy
Posiadamy wewnętrzny dział badawczy, który analizuje opinie pozostawione w sieci za pomocą autorskiej metodologii Światovid. Jej podstawą jest wiele programów badawczych, co pozwala na otrzymanie pełnej informacji na temat opinii marki w sieci. Po otrzymaniu danych, nasz zespół badawczy nieautomatycznie nadaje sentyment każdej pojedynczej opinii, co w odróżnieniu od programów zapewnia dokładną analizę wszystkich wypowiedzi.
Dobry raport,
to podstawa. Specjalistyczny dział badawczy analizuje wyniki dostarczane z trzech źródeł.
jak działamy
1
Ustalanie
celów
Ustalanie
i zakresu źródeł
2
Wstępna
opercjonalizacja
dobór żródeł
i słów kluczowych
Skanowanie
źródeł
zebranie wszystkich
wypowiedzi
3
Selekcja danych
oczyszczenie ze spamów
i treści merytorycznie
nie przydatnych,
nadanie oceny treści
4
5
przedstawienie
wyników
w przejrzystej formie
jak wpłynąć
na postrzeganie marki
-
KROK 1
Stwórz analizę marki i konkurencji. Oceń sentyment dotyczący Twoich produktów.
-
KROK 2
Komunikuj swoją markę oficjalnym profilem. Im lepiej prowadzona będzie komunikacja, konsumenci będą chcieli być bliżej marki.
-
KROK 3
Wzmocnij pozycję w Internecie marketingiem szeptanym. Dzięki temu pozytywne postrzeganie Twojej marki wzrośnie.
Korzyści
-
Korzyści jakie płyną monitorowania opinii marki i konkurencji są nie do przecenienia. Wiedza na temat swoich produktów jest kluczowa do podejmowania strategicznych działań marketingowych. Nasz zespół umożliwia podjęcie dodatkowych działań w przypadku konieczności, jakim jest marketing szeptany.