napisz do nas
logo

SOCIAL MEDIA

Przygotowujemy kompleksowe strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla naszych klientów. Nasze działania są poprzedzone dokładną analizą potrzeb grupy docelowej marki, co pozwala na dostosowanie komunikacji do oczekiwań konsumentów. Prowadzimy oficjalne profile na popularnych portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok i Twitter.
Nasz zespół stale monitoruje zachowania internautów, aby przygotowywać treści content marketingowe, które odpowiadają na ich potrzeby i są dostarczane w języku, który jest dla nich naturalny i pożadany. Nasz zespół to kopalnia pomysłów - od nagrywania treści na TikTok do tworzenia analiz ekonomicznych.
Dodatkowo, skutecznie wykorzystujemy budżet reklamowy na promocję naszych profili społecznościowych, korzystając z nowoczesnych, dostępnych form reklamowych, które są dopasowane do naszej grupy docelowej. Nie sposób też nie wspomnieć o naszym dedykowanym zespołu moderacji, który aktywnie zachęca odbiorców do interakcji, utrzymując ich zaangażowanie i lojalność wobec naszej marki.

BOŚ BANK

Kanały społecznościowe Banku Ochrony Środowiska S.A. przedstawiają różne typy komunikacji z odbiorcami. Profil na Facebook'u jest połączeniem treści o tematyce ekologicznej wraz z ofertą produktową banku skierowaną dla Klienta Indywidualnego. Profile na LinkedIn oraz Twitter skierowane są ofertowo do małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawiają analizy makroekonomiczne oraz wywiady dotyczące rynku finansowego z udziałem ekspertów BOŚ oraz publikacje dotyczące wywiadów, kongresów i konferencji, w których biorą udział pracownicy BOŚ.

pozostałe projekty

PKP Intercity

PKP Intercity zaufało nam w prowadzeniu ich profili w mediach społecznościowych. Na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze, realizowaliśmy kampanie mediowe, produkcję wideo, aktywną moderację treści oraz monitoring antykryzysowy. Dzięki naszym działaniom, marka PKP Intercity zyskała większą widoczność w sieci. Tworzyliśmy angażujące treści, które przyciągały uwagę i inspirujące do interakcji z marką PKP Intercity.

FRITT

Media społecznościowe Fritt Polska to doskonały przykład, jak wprowadzić owocowe szaleństwo do swojego wizerunku. Dzięki luźnej komunikacji, sprawnej moderacji i otworzeniu się na pokolenie Z, marka stała się jednym z najpopularniejszych profili wśród grupy docelowej. 

TVP REKONSTRUKCJA CYFROWA

TVP Rekonstrukcja Cyfrowa, to platforma VOD na której można obejrzeć ponad 60 tysięcy minut treści video zapisanych na 1000 kilometrach taśmy filmowej. W ramach projektu prowadziliśmy kanały klienta w mediach społecznościowych, stworzyliśmy materiały wizerunkowe i video promujące platformę, zorganizowaliśmy kino letnie oraz nadzorowaliśmy współpracę z influencerami. 

Mistrzowie Energii

W ramach kampanii "Mistrzowie Energii" obsługiwaliśmy zakup powierzchni reklamowej u influencerów, w telewizji, radio, internecie czy OOH. Kampanie promowaliśmy stworzonym przez nas spotem reklamowym. Wśród zakresu naszych obowiązków było również prowadzenie profili w social media. Nasze działania miały na celu edukację i inspirację w kwestii rozsądnego wykorzystywania, oszczędzania i zrównoważonego korzystania z energii. Dzięki zastosowaniu strategii skierowanej na odpowiednie grupy docelowe, nasza kampania efektywnie dotarła do szerokiego audytorium, przyczyniając się do popularyzacji zrównoważonego stylu życia.

DZIELNICA WISŁA

Prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych Dzielnicy Wisła to podróż w świat EKO, zrównoważonego rozwoju i troski o wspólną przestrzeń miejską.
W kampanii "Urzeka mnie Wisła" (2019) współpracowaliśmy z influencerami takimi jak m.in. Kamp, Smolasty i Mata, a całość zakończyła się premierą hymnu Dzielnicy Wisła. W kampanii "Odżyj Rzeko" (2020) skupialiśmy się na ekologicznych praktykach oraz czy organizacji punktów antykryzysowych dla osób w potrzebie.
Razem stworzyliśmy społeczność, która troszczyła się o Wisłę, łączyła naturę, kulturę i zrównoważony styl życia, jednocześnie podejmując istotne kroki w walce z przemocą i ochroną naszej społeczności.

TOGETAIR

Międzynarodowy Szczyt Klimatyczny TOGETAIR skutecznie wykorzystuje media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, do dotarcia do społeczności zainteresowanej tematyką klimatu. Oferowane treści angażują użytkowników i odpowiadają na ich pytania związane z ochroną środowiska. Dzięki temu, marka TOGETAIR zyskuje większą widoczność w sieci, przyciągając uwagę osób zainteresowanych problematyką klimatyczną.

POLSKA MOC BIZNESU

Prowadzenie mediów społecznościowych marki Polska Moc Biznesu - Szczyt ESG. Jako producent wydarzenia, prowadziliśmy również profile w mediach społecznościowych, dostarczając wartościowe treści związane z ESG, które angażowały szeroką publiczność, promując innowacje w dziedzinie zrównoważonego biznesu. Dzięki skutecznemu wykorzystaniu platform społecznościowych, udało nam się skomunikować misję i wartości marki Polska Moc Biznesu, przyczyniając się do wzrostu świadomości ESG w biznesie.

SCHOGETTEN

TRUMPF MAUXION

Trumpf Mauxion Chocolates Sp. z o.o. to część jednego z największych producentów wyrobów czekoladowych – Ludwig Schokolade GmbH należących do  koncernu Krüger Group. Prawdziwie słodki profil, skierowany głównie do młodych ludzi. Na fanpage’u pojawiają się nie tylko grafiki, ale także autorskie zdjęcia przygotowane przez agencję.

TCL POLSKA

TCL to międzynarodowa korporacja wywodząca się z Chin. Działa ona w sektorze sprzętów elektronicznych domowego użytku, będąc drugim największym producentem telewizorów na świecie. Podczas współpracy byliśmy odpowiedzialni za współpracę z Mikołajem Roznerskim i Krzysztofem Piątkiem, profile w mediach społecznościowych, zakup mediów oraz organizację sesji zdjęciowych.

ADOPT

Marka Adopt’ to francuska firma zajmująca się produkcją perfum. W ramach oferty znajdziemy ponad 100 różnych zapachów, zamkniętych w 30ml. buteleczkach, które pozwolą Ci pachnieć jak chcesz i kiedy chcesz. Nasza współpraca obejmuje zakup mediów, obsługa profilów marki na Facebook’u oraz Instagramie, obsługę graficzną oraz sesję fotograficzną.

 

BALCERZAK

Balcerzak to jeden z największych i najnowocześniejszych producentów mięsa. Podczas naszej współpracy zachęcaliśmy odbiorców do wspólnego gotowania oraz jedzenia z bliskimi! Podczas kampanii obsługiwaliśmy media społecznościowe oraz prowadziliśmy współpracę z influencerami. 

ROLNIK

Rolnik to czołowy polski producent m.in. warzyw konserwowych, sosów, sałatek czy kompotów. W ramach współpracy byliśmy odpowiedzialni za komunikację marki w social media, zakup mediów oraz produktowe sesje zdjęciowe. 

TO BE FOODIE

Szukasz smaku który znasz? A może chcesz odkryć nowy? Dzięki współpracy To Be Foodie oraz Roberta Wojnarowskiego jest to możliwe! W ramach współpracy wprowadziliśmy markę na rynek, prowadząc jej media społecznościowe, projektując stronę internetową oraz zajęliśmy się zakupem mediów.

VERONI ACTIVE

W ramach współpracy z producentem napojów Zbyszko, przejęliśmy opiekę nad profilami Veroni Active Natural Energy Drink. Kampania została przeprowadzona we współpracy z Akopem Szostakiem i Sylwią Szostak, którzy wzięli udział w spocie telewizyjnym a ich wizerunek został wykorzystany na napojach. Podczas akcji zarządzaliśmy również PR’em oraz content marketingiem

INDYKPOL

Od Pola do Stołu to hasło, które przyświecało kampanii dla marki Indykpol – największego producenta mięsa indyczego w Polsce. W ramach kampanii stworzyliśmy serię filmów na kanał Pascala Brodnickiego oraz prowadziliśmy profil w mediach społecznościowych.

BUDERUS

Buderus to czołowy producent techniki grzewczej, a od 2003 roku należy do grupy Bosch. Współpraca obejmuje obsługę kanałów marki Buderus w mediach społecznościowych, obsługę graficzną oraz zakup mediów.

VIVUS.PL

4finance

Strona  jednej z największych marek pożyczek krótkoterminowych w Polsce wymaga szczególnego podejścia. Tu są potrzebne nie tylko kreatywne formy komu-nikacji wizualnej, ale przede wszystkim odpowiednia moderacja i kontakt z użytkownikami.

VERONI MINERAL

ZBYSZKO COMPANY SA

Kobiecy profil, który przedstawia całe spectrum wód Veroni (od mineralnych, przez owocowe, aż po nowe wody funkcjonalne skierowane do osób aktywnych fizycznie). Za każdym razem dobieramy inspirujące elementy, które podkreślą właściwości produktu i zachęcą  obserwatorki do spróbowania wody. Veroni, to nie tylko woda, to styl życia.

SEKRETY           SŁODKIEJ KUCHNI

KRAJOWA SPÓŁKA CUKROWA

Profil Sekrety Słodkiej Kuchni jest oparty na inspiracjach kulinarnych, przepisach oraz prostych pomysłach na słodki poczęstunek. Całość wspieramy mini konkursami organizowanymi na wallu oraz większymi akcjami z dedykowanymi aplikacjami. 

Natomiast Instagram Polskiego Cukru jest kopalnią inspiracji deserowych, wzbudzających duże zainteresowanie użytkowników. #TwójSłodki Sekret to hashtag nawiązujący do tematyki i nazwy profilu „Sekrety Słodkiej Kuchni”, na którym poza ociekającymi pysznością zdjęciami pokazujemy również przepisy i cukiernicze triki  oraz  organizujemy konkursy.

 

ARRIGHI

INDEX FOOD

Zadaniem naszego zespołu było stworzenie strategii oraz prowadzenie komunikacji dla marki Arrighi. Jest to włoski producent makaronów, a co za tym idzie - prawdziwie włoski świat inspiracji kulinarnych. Naszych fanów karmimy smakowitymi przepisami we włoskim stylu zarażając ich radością i otwartością.

ZAPLO.PL

4finance

Zaplo, to międzynarodowy produkt finansowy (pożyczki krótkoterminowe) grupy 4finance Group skierowany do osób planujących większe wydatki (tj. remont). 

PEKPOL

PEKPOL OSTROŁĘKA

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A., to jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego. Tradycja marki sięga już 40 lat, a w swojej ofercie mają wędzonki, kiełbasy cienkie i grube, parówki i mortadele, wędliny podrobowe i garmażeryjne oraz wyroby blokowe. Smakowite zdjęcia pysznych mięs i kiełbasek, propozycje ich przyrządzenia oraz ciekawostki kulinarne zyskują trzykrotnie większe zaangażowanie fanów niż miało to miejsce wcześniej.

MELVIT

MELVIT SP. Z O.O.

Melvit, to jedna z najprężniej rozwijających się spółek w sektorze zbożowym. Jest wiodącym producentem płatków, kasz i otrębów. W swoim portfolio posiada takie marki jak: Melvit, Szczytno i LaChef. Profil marki prowadzony jest w sposób ściśle merytoryczny stawiający przede wszystkim na treści dotyczącego zdrowego trybu życia i takiego też odżywiania się.

LOYD

MOKATE SA

Mokate, to polskie przedsiębiorstwo oferujące gamę kaw, herbat i napojów czekoladowych pod markami: Mokate, Cappuccino, Babcia Jagoda, Minutka. Nasze działania skupiły się na promocji portfolio prestiżowej marki herbat – Loyd.

Magiczny profil herbat Loyd na Facebooku roztacza zmysłową aurę od pierwszego wejrzenia.Herbaty w otoczeniu różnego rodzaju atrybutów tworzą niepowtarzalny klimat ukazując magię codzienności w towarzystwie marki.

3 CYTRYNY

ZBYSZKO COMPANY SA

Profil 3 cytryn jest pełny słońca oraz smakowitych cytrusów. Przekaz kierowany jest do młodych ludzi kochających muzykę i letnie imprezy. Całość utrzymujemy w bardzo muzycznym klimacie zgodnie ze strategią całej marki.

PERFUMERIE DOUGLAS

PERFUMERIA DOUGLAS POLSKA SP. Z O.O.

Douglas jest wiodącą w Europie siecią salonów perfumeryjno-kosmetycznych. Posiada ponad 1700 sklepów w 19 krajach. Profil marki to jedna z najbardziej angażujących stron kosmetycznych na Facebooku. Codziennie, na bieżąco dodawane nowe posty przy stałej współpracy z salonami. Przeprowadziliśmy dziesiątki konkursów na wallu i w aplikacjach. 

Konto na Instagramie jest pełne kobiecych zdjęć w delikatnych aranżacjach. Każde z nich prezentuje dostępne w salonach produkty w ich rzeczywistym wyglądzie zarówno opakowania jak i podczas użycia.

ROKO just fruit

ZBYSZKO COMPANY SA

To jeden z największych Fan Page polskich napojów! Profil od momentu założenia jest prowadzony przez nasza agencję i w bardzo krótkim okresie zdobył ogromną ilość fanów, co zdecydowanie wpłynęło na sukces sprzedażowy marki tuż po wprowadzeniu marki na rynek.

Profil marki ROKO na SnapChat ogląda ponad 6tys. unikalnych widzów! Stawia to nas na drugim miejscu wśród Polskich marek w grupie FMCG / napoje. Wynik jest efektem współpracy z Influencerami (Olciiak , iHanio, bohaterowie serialu „Szkoła” i inni znani i lubiani przez nastolatków).

GENERALNIE lubię podróże

GENERALI

GENERALNIE lubię podróże, to strona poświęcona ubezpiecze-niom w podróży  oferowanym przez Generali.  Naszą ideą komunikacyjną było stworzenie takiej komunikacji, w której  marka stanie się częścią opowiadanej historii, ale jej nie zdominuje.

UNION INVESTMENT

UNION INVESTMENT

Stronę Union Investment TFI S.A. prowadziliśmy w sposób ściśle merytoryczny, opierający się na danych statystycznych i ciekawostkach branżowych przedstawionych w bardzo przyjaznej formie.

CORNELIUS Kogut wśród piw

SULIMAR SP. Z O.O.

Polski Producent napojów, wina i piwa. Znany jest z Winiarni Winmar, Wytwórni Napojów Energetyzujących Son Of The Energy oraz Browaru Cornelius. W swoim piwnym portfolio ma takie marki jak: Cornelius, Trybunał, Kiper, Beczkowe, Polarne czy Beijing Gold.

Cornelius – kogut wśród piw jest bardzo oryginalnym profilem, prowadzonym za pomocą zabawnych, chwytliwych haseł. Taki pomysł na fanpage marki, wyróżnia Cornelius na tle konkurencji. Minimalistyczny styl oraz mocne copy jest naszą metoda na prowadzenie tej polskiej marki piwa smakowego, po które sięgają przede wszystkim kobiety ale i co zaskakujące coraz więcej mężczyzn.

AA COSMETICS

OCEANIC

U podłoża powstania marki AA leżało dermatologiczne spojrzenie na skórę. Jest to pierwsza polska marka, która szukała rozwiązań dedykowanych skórze alergicznej i wrażliwej, a swoje produkty udostępniała w aptekach. Profil na FB to strona dedykowana kobietom, która opierała się na treściach  związanych ze zdrowiem (sport, jedzenie, motywacje, lifestyle).

AA MEN

OCEANIC

AA MEN to kolejny profil prowadzony dla firmy Oceanic, który skupiał komunikację wokół codziennej, męskiej motywacji (od aktywności fizycznych, przez pracę i wygląd). Komunikacje kierowana do mężczyzn charakteryzowała się ciemną tonacją kolorystyczną 

ZDROWY SENIOR

 

VALEANT POLSKA

Międzynarodowy koncern Valeant Pharmaceuticals International, Inc, pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Dbanie o zdrowie najbliższych jest kluczowe, tym bardziej powinniśmy wspierać ich zdrowe nawyki. Komunikacja dotyczyła przede wszystkim poprawnego odżywiania seniorów ze wskazaniami istotnych składników w posiłkach oraz dopasowanej do wieku aktywności fizycznej.

INVIMED

INVIMED

InviMed to największa w Polsce sieć klinik leczenia niepłodności, obecna na rynku od 2001 roku. Dziś InviMed to 6 specjalistycznych placówek – 5 klinik: w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdyni i Katowicach
oraz filia w Bydgoszczy. Komunikacja wspierająca klinikę leczenia niepłodności InviMed oraz form edukacyjnych dotyczących  metod zapłodnienia z komórkami dawczyń, fakty i mity o invitro, zabezpieczenia płodności (nowotwory).

FIPREX - PUPILE POD OCHRONĄ

VET-AGRO SP. Z O.O.

Vet-Agro Sp. z o.o. to polski producent leków weterynaryjnych, preparatów biobójczych oraz innych produktów przeznaczonych dla zwierząt.

Stworzony przez nas Fan Page „Fiprex  - Pupile pod ochroną” zaskakuje fanów ciekawostkami o zwierzętach, wspiera adopcje psów i kotów poprzez współpracę ze schroniskami i bawi historiami
z życia zwierzaków i ich właścicieli.

DREMEL POLSKA

ROBERT BOSCH SP. Z O.O.

Dremel to ponad 85-letnia tradycja. Pierwszym produktem nowego zakładu była elektryczna ostrzałka do brzytew, urządzenie, które pomogło wielu klientom zaoszczędzić pieniądze. Aktualnie w fabrykach marki Dremel powstają urządzenia i narzędzia najwyższej jakości, które służą zarówno profesjonalistom, jak i majsterkowiczom. Nasz zespół odpowiada za prowadzenie komunikacji na kanałach social media oraz obsłudze konkursów w ramach portalu Pomysłodajnia.

METROPOLITAN PARK

PARK POINT SP. Z O.O.

Metropolitan Park jest nowym osiedlem, którego inspiracją są największe światowe miasta. Miejsce to wychodzi naprzeciw osobom, które potrzebują spokojnej okolicy oraz dobrego połączenia z centrum miasta. Każdy z budynków nosi nazwę najpiękniejszych miast świata  - Nowy Jork, Rzym, Londyn oraz Paryż. Jako agencja byliśmy odpowiedzialni za komunikację na kanałach social media, Internecie, OOH oraz BTL.